livetsmeningarmedmera

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

stop the negativity

Av viktor andersson - 6 juni 2012 22:32

man känner sig så nervärderad av sig själv , varför det? ska man inte må bra I livet och kunna må bra amed sig själv?


Kommer det gamla som varit komma tillbaka? känns bara som det tar in på en hela tiden...


it's not easy when you see how you really see yourself, and everytime I see myself there's always something wrong with me. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av viktor andersson - 30 maj 2012 20:50

Man får väldigt ogta höra saker som att man är jobbig och att mycket är dålig stil och liknande, det tror jag är något de flesta får höra någon gång nästan varje dag från någon annan, men varför det egentligen? om man nu är så jobbig, hur kommer det ...

Av viktor andersson - 10 maj 2012 06:41

massor av tankar svävar runt i skallen..   är det fel att aldrig sätta sig själv framför någon annan trots på ens egen bekostnad? jag menar då tar ju inte någon annan ens problem och den andra personen är ju glad.   ska jag alltid behöva gå r...

Av viktor andersson - 9 maj 2012 11:19


 no matter how I look, I'll still never be happy with myself  ...

Av viktor andersson - 3 maj 2012 21:58

detta inlägg ska självklart inte alla killar ta åt sig av men det är min åsikt om vissa....     Killar kan vara de mest kåtaste inkompitenta skithögar som finns på jorden!! när fan ska ni lära er att inte tänka med kuken och visa lite respekt i...

Av viktor andersson - 2 maj 2012 07:04

igår var det ju demostranter osv i eskilstuna, och jag och älsklingen och två till var och bowlade sen när vi kom upp så slogs människor tvärs över eskilstuna ån helt plötsligt, så jag och älsklingen gíck och kollade och sen fastna vi där hela dagen ...

Presentation


is it just my mind or is it everyone's mind

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards