livetsmeningarmedmera

Alla inlägg under april 2012

Av viktor andersson - 30 april 2012 16:30

idag är det prick ett år sen jag lärde känna lovisa och michelle :D allt började med att jag var lite påverkad och var rädd för att gå själv hem i mörkret och då prata jag i telefon med dom så de gjorde mig sälskap, och det kändes ju kul och bra, men jag trodde aldrig det skulle bli så bra :D ni två är de finaste och bästa vännerna någon kan få, ni är så sjukt snälla och jag älskar verkligen er två som kompisar, enligt mig är ni de bästa kompisarna någon kan få verkligen!!! ni är underbara! så himla snälla och omtänksama, och riktigt roliga, det blev lite knas ett tag men vi fixade det såklart :D kram på er!! :D


Imorgon är det en månad med älskling också :D det har varit en så galet bra månad så det finns inte :D du lyser alltid upp min adagar, och får mig att le när ingen annan kan det <3 jag älskar dig av hela mitt hjärta min underbara älskling <3 jag vet att det vi har kommer bli det bästa någon kan få <3 :D:D du är min ängel verkligen <3 och saknar dig jätte mycket :*


hoppas alla får en riktigt grym valborg :D:D!!!!

Av viktor andersson - 30 april 2012 11:09

http://www.youtube.com/watch?v=KiwhEjjJLFk     ett nytt klipp, kolla gärna :D

Av viktor andersson - 23 april 2012 07:07

kolla gärna på det här klippet :) dock inte så bra än men det är alltid en början :D


http://www.youtube.com/watch?v=Wy9WTa6siu0



Av viktor andersson - 21 april 2012 09:29

har varit något sjukt grinig och trött de senaste dagarna.. ingen aning varför, men nu är det bättre iallafall och idag ska jag äntligen träffa älsklingen igen :D jag har saknat henne något sjukt mycket verkligen :D


har även skadat foten (igen -.-) kommer nog aldrig läka tror jag.


om du inte är som alla killar ska vara enligt normen, (cool, inte känslig och verka tuff osv) och sen så säger någon kille fan vad fjolig du är, vad fan spelar det för roll om man är känslig eller trevlig i allmänhet som kille?   jag kan slå vad om att killar som ska vara så "killig" som möjligt inte gåt runt hemma ba " fuck you, knulla din mamma" osv...

den ända skillnaden är att man mognat och vågar visa det i allmänhet, och om någon säger att du är fjollig eller batti boy eller bög, va fan spelar det för roll när de som säger det inte ens vågar vara sig själva, och den personen som de kallar det är ju ändå lycklig och har tusen vänner ändå, så vad är problemet egentligen??..  fattar inte det där alls...

Av viktor andersson - 14 april 2012 21:50

   acceptera mig för mig eller skit i det för jag tänker inte ändra på mig

Av viktor andersson - 14 april 2012 15:59

jag blir helt varm och jag är så sjukt lycklig med dig ! jag har aldrig haft den här nykär känslan med dig men det är inte det man vill ha för då saknar man bara den när den är borta. jag har den här känslan av att du är den finaste som finns och att du är exakt den som kan göra mig lyckligast på jorden, det känns som att du verkligen är den perfekta för mig, jag saknar dig så fort jag lämnat dig, och jag smälter av dina kyssar, din insida är bland det finaste jag sätt på denna jord, älskar dig av helt mitt hjärta Nathalie :* jag gör allt för dig och finns alltid för dig älskling :*

Av viktor andersson - 13 april 2012 18:10

när man inte känner sig till räckligt bra eller som att man passar inte så går allt år helvete rent av, man är inte som någon annan eller alls lik mängden, man hör ofta om hur man är på ett dåligt sätt, man ändras som person, man påverkar andra i sin omgivning, allt går åt helvete då..   ibland kan man tro att det blir bättre av att ändra på sig, men det blir aldrig det, folk i din omgivning gillar dig för den du är tror man men sen kommer det alltid massa dåligt som påverkar än och då tror man att, okej då ändrar jag på mig och anpassar mig efter dom så jag passar in bättre, men allt som händer då är att du blir falsk och att inget klingar, inget är rätt längre då, så varför ens säga åt någon då att du är det här och det här, och varflr inte istället säga bra saker och så vidare för att slippa allt, folk tar åt sig mer än någon tror, så tänk på det nästa gång du säger något,    speciellt killar som ska vara känslolösa och tro att ingen anna kille har känslor.. vissa har det !

Av viktor andersson - 5 april 2012 09:49

 

  now I can fly on hope and love

Presentation


is it just my mind or is it everyone's mind

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards