livetsmeningarmedmera

Alla inlägg under februari 2012

Av viktor andersson - 27 februari 2012 10:27

vart du än vänder kommer det alltid finnas något orättvist, det är aldrig helt rättvist och det kommer antagligen ínte kunna vara det, men ibalnd är det väldigt orättvist, så känns det för mig nu, att jag ska stå kvar och behöva vara helt krossad till botten. va fan liksom?... 


men allt kommer ordna sig och jag kommer klara mig fin fint det vet jag men ibland känns det så himla hopplöst bara, men man måste alltid ge saker tid, men det känns väldigt orättvist att vissa bara behver lite tid och andra så sjukt mycket tid, vissa går vidare med saker i livet väldigt lätt och andra måste lägga all sin ansträngan på det och då kan de inte fokusera på något annat, usch...


man behöver vännar som är där vid sin sida och stöttar en och pushar på, men det viktigaste är att inte glömma bort vad som varit och om det verkligen är värt att förlora allt det, tänk alltid efter innan du agerar på saker för du kan göra det största misstaget du någonsin gjort utan att ens förstå varför eller tänkt på det.

Av viktor andersson - 26 februari 2012 19:39

     http://www.youtube.com/watch?v=am35hpYPuKI&feature=youtu.be         första utomhus skejten!:D kolla gärna :D


Av viktor andersson - 23 februari 2012 07:31

jag har inte så mycket att skriva riktigt, men ni som inte vet så skejtar jag också :D


http://www.youtube.com/watch?v=Uk2Av-godMY&list=UUEBMJONybhJ8x2vezrjssww&index=1&feature=plcp  här är ett klipp på mig när jag skejtar, kommentera gärna van ni tycker, är öppen för alla åsikter :D  (inte så jätte bra trick dock):(

Av viktor andersson - 22 februari 2012 08:35

musik är bland det bästa som finns men samtidigt kan det vara farligt rent av. musik har varit en riktigt stor påverkan i mitt liv sen jag var typ 8 säkert, nu i dags läget så börjar jag kunna lyssna på all musik utan att få känslor eller något liknande, men om vi tar bara tre veckor tillbaka så kunde musik styra mig helt och hållet, om jag var ledsen och sen hörde jag kansek en mindre glad låt, då blev jag helt förstörd och grävde ner mig i ett dike bara och pepprade på mig själv med dåliga saker, det kunde gå riktigt långt ibland så det kan vara skit farligt rent av, men nu kan jag iallafall lyssna på musik och kontrollera det:D


du som läser: du får hemskt gärna kommentera och skriva musik som du lyssnar på just nu eller musik som du har lyssnat mycket på, så kan jag se vad andra lyssnar på och så får jag själv kanske lite ny musik :D

Av viktor andersson - 21 februari 2012 08:11

man måste verkligen ta varje dag som den kommer, du kan inte se eller veta hur du kommer må imorgon eller vad du ska göra imorgon, och det finns ingen mening med att anta något i beroande på vad det är såklart men inte inom orimliga mål för då kan man bli väldigt besviken för vad en dag kan ge dig.


när allt känns för jävligt rent av och du bara går runt och deppar hela tiden så måste man lära sig att se det posetiva och ta in det istället för att gå runt och trycka ner sig själv så ofta, och då när du gjort det så börja redan då samla på dig saker tills nästa gång du känner att du kommer trycka ner dig, så att du är redo för att stå fast vid din mark och in gräva ner dig i det där hålet, det är väldigt svårt att komma upp därifrån,  så se till att inte hamna där och ta tag i saker direkt och inte bara samla på en allt mer och mer så att man inte till slut vet vad man ska göra eller varför man ens gör något.

Av viktor andersson - 19 februari 2012 22:03

ibland måste man ta de beslut som är helt emot vad man vill men det kanske är bäst för digg att göra ändå i längden. livet ger en inte rosor hela vägen och det kommer alla upptäcka förr eller senare, mer eller mindre. Man vet aldrig vad livet har att ge men alla har en sak som de borde sikta på, det är att göra vad man vill med livet, det är ditt eget liv och du lever bara en gång, man får inte gräva ner sig i en grop för en sak och sen bara ge upp, det är inte vad någon vill med livet och det är enbart ditt live så varför inte göra det till det man själv vill, det kommer alltid finnas motgångar, men tänk på att man aldrig är själv, man har vänner som är där och hjälper en, de kan aldrig göra arbetet för dig för att du själv ska må bra för det är bara du som kan men de kan alltid vara där och hjälpa en och man får aldrig glömma att du har en bra bit kvar i livet och låt inget förstöra för dig i en ung ålder, självklart inte om man är äldre heller, men kämpa för vad du vill nå och inte för vad du inte har

Av viktor andersson - 18 februari 2012 14:49

den sätter orden för mig


I can’t afford this heart?
Still I am responsible
If it will fall apart
Believe me, I don’t want to go

You won’t believe it’s true
When I tell you ’bout my feelings
And what you’re supposed to do

I’m sorry, but I don’t want to go

But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go of your hand

And then you believe in me
you took me by my hand
and told me that I made you free
I need you
I need you to know

As always I just can’t cry
I don’t know the answer
but I’ve always wondered why
today, I know, today

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go

I would like to believe you were right
And if I told you
Would you go there tonight

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand

Av viktor andersson - 18 februari 2012 14:49

den sätter orden för mig


I can’t afford this heart?
Still I am responsible
If it will fall apart
Believe me, I don’t want to go

You won’t believe it’s true
When I tell you ’bout my feelings
And what you’re supposed to do

I’m sorry, but I don’t want to go

But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go of your hand

And then you believe in me
you took me by my hand
and told me that I made you free
I need you
I need you to know

As always I just can’t cry
I don’t know the answer
but I’ve always wondered why
today, I know, today

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
I have to let go

I would like to believe you were right
And if I told you
Would you go there tonight

Cause baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand

Presentation


is it just my mind or is it everyone's mind

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards