livetsmeningarmedmera

Alla inlägg under mars 2012

Av viktor andersson - 14 mars 2012 08:29

idag har det gått exakt en månad, det har nog helt ärligt varit en av de svårast månaderna i mitt liv en så länge...

vissa dagar känns riktigt bra och som att saker flytter på sakta men säkert, men sen kommer det många dagar som det känns precis som första igen, när kommer allt gå över?...

varje dag i en månad har jag fortfarande haft allt i tankarna och det är det jobbigaste som finns, det finns tusen saker som plågar mig i tankarna varje dag, en av dom som är väldigt starka är att man ogillar sig själv grymt mycket för vad man lyckas åstakomma..


en månad sen, jag skanar allt galet mycket men det går framåt iallafall och jag börja kunna ta tag i saker ganska bra, men det är en lång väg kvar...  hoppas du har det väldigt bra iallfall och du ska veta att jag haft dig i tankarna varje dag än så länge och att jag saknar dig, förlåt för allt.... du är värd allt bra (Y) 


kommer man någonsin kunna bli nöjd med sig själv igen när man tänker så mycket på allt? lång väg kvar 



Av viktor andersson - 14 mars 2012 08:29

idag har det gått exakt en månad, det har nog helt ärligt varit en av de svårast månaderna i mitt liv en så länge...

vissa dagar känns riktigt bra och som att saker flytter på sakta men säkert, men sen kommer det många dagar som det känns precis som första igen, när kommer allt gå över?...

varje dag i en månad har jag fortfarande haft allt i tankarna och det är det jobbigaste som finns, det finns tusen saker som plågar mig i tankarna varje dag, en av dom som är väldigt starka är att man ogillar sig själv grymt mycket för vad man lyckas åstakomma..


en månad sen, jag skanar allt galet mycket men det går framåt iallafall och jag börja kunna ta tag i saker ganska bra, men det är en lång väg kvar...  hoppas du har det väldigt bra iallfall och du ska veta att jag haft dig i tankarna varje dag än så länge och att jag saknar dig, förlåt för allt.... du är värd allt bra (Y) 


kommer man någonsin kunna bli nöjd med sig själv igen när man tänker så mycket på allt? lång väg kvar 



Presentation


is it just my mind or is it everyone's mind

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards